Retururi
Returnarea produselor
1. In conformitate cu OUG 34/2014 aveti posibilitatea de a returna orice produs marime standard in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului. Returul coletului se realizeaza folosind acelasi serviciu de transport prin care s-a efectuat expedierea.
Este important ca intenția de a returna un produs să fie comunicată în termen de 48 de ore de la livrare. Această notificare inițială trebuie să respecte instrucțiunile prevăzute pe eticheta de retur atașată produsului comandat.
2. Returul produsului trebuie sa fie efectuat in ambalajul original al acestuia. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet.
3. Pentru restituirea de catre CRISTALLINI BOUTIQUE a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
4. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge la sediu nostru din Aleea Alexandru 7, sector 1, Bucuresti. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
5. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
6. Returul poate fi refuzat de catre CRISTALLINI BOUTIQUE in urmatoarele situatii:
6.1. In cazul in care produsul s-a realizat pe masurile clientului, acesta nu se poate returna.
6.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 1.
6.3. In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e).
6.4. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse:
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele care prezinta semne de purtare, spalate sau care miros a parfum.
7. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
8. Retururi de produse defecte
In cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat telefonic la 0723551771 sau prin email la office@cristallini.com şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă.
De indata ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea (dacă acesta există) printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
In cazul în care produsele prezintă orice defect, vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestora.